piątek, 1 stycznia 2016

Lista planów xxx na 2016 rok

Co chwila coś zmieniam, wymyślam nowe, dopisuje zmazuje. Lista tworzyła się stopniowo, jakieś dwa tygodnie, co rusz w głowie pojawia się kolejny pomysł. Mam nadzieje, że uda mi się zrobić chociaż połowę z tego co tutaj wymyśliłam. 

1.Maki na wietrze - boski wzór, piękne kwiaty i kolorystyka. Patrząc na wzór dość szybko i sprawnie będzie się haftować. Rozmiar 108 x 270 krzyżyków.   Nie ja, ale moja mama je zrobiła, więc uznałam, że nie będę ich robić.

2.Kwiaty chabry - jest to obraz, który z makami stworzy dyptyk. Rozmiar taki sam jak maki. 


Udało się -->efekt tutaj 



3.Cztery pory roku. - Mam już LATO i WIOSNĘ, muszę dorobić JESIEŃ I ZIMĘ, niestety już wiem, że nie znajdę ich w gazetce tylko muszę kupić graficzny wzór. 
-->Zima<--
--->Wiosna <---
--->Lato<---

4. Dumny paw - do kompletu z sową z 2014 roku, bardzo podobne kolory fajnie będzie to razem wyglądało, wzór jest jak dla mnie ogromny nigdy takiego dużego obrazu nie robiłam. Rozmiar - 160 x297. Ale obędę się bez ramki.


a teraz jeszcze nie określone wzory

5. Zawsze chciałam zrobić coś na KANWIE LNIANEJ, mam nadzieje, że w 2016 roku uda mi się coś z niej wykombinować, może nie będzie to duży wzór, ale za to na lnie.

6.Zrobić torbę - worek na korki z właśnie tym napisem w hafcie xxx.

7. Zrobić serię Kubusia Puchatka, albo innej bajki, muszę tylko ogarnąć odpowiednie wzory.

8. Zrobić przynajmniej 3 zakładki do książki



9. Wyhaftować wzór jednokolorowy

10. Zrobić coś w stylu takiego konia, na razie mnie przeraża, więc zostawię go na koniec.


11. W końcu ozdobić słonik na moje żółciaki. Mam ich już trochę.

12. Uszyć zabawkę dla Julka z różnymi tasiemkami, itp., aby mógł się nią zabawić. 




13. Uszyć rybki i wodne stworki z filcu dla Julka.
14. Zrobić zaproszenia na chrzest
15. Parę magnesików na lodówkę.
-Magnesy

16. Wyhaftować obrazek rocznicy ślubu.

17. Wyhaftować łapki i nóżki mojego malucha.
Zadanie wykonane - słodkie odciski.

Mam nadzieje, że wykonam chociaż połowę tych podpunktów.

Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

  1. Ale planow! Ambitnie, ale fajnie, że udało się z listy co nie co powykreslac ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.