piątek, 15 stycznia 2016

Pudełka, pudełeczka, czyli moje małe skarby.



Jak zobaczyłam w Auchan, pudełeczka po 1 zł, to od razu wpadło mi do głowy, aby uporządkować w końcu krawieckie dodatki. Przez pudełkami, miałam mały rozgardiasz, dobra dość duży, co tu owijać w bawełnę. Trochę w jednym kącie, trochę w drugim, w jakiś pudełku, w szufladzie, mówiąc jednym słowem wszędzie.
Przy porządkowaniu, okazało się, że to co kupiłam nie wystarczyło, aby zapanował ład. Musiałam dokupić, zdążyłam w ostatnim momencie, bo już powoli sprzątali stoisko. Gdybym poszła dzień później, jak miałam w planach, nie miałabym czego szukać.
Teraz, jak pomyślę, mogłabym kupić jeszcze więcej. Chyba nigdy nie będzie mi mało, jestem chyba uzależniona od różnych pudełek. 

Każdy ma jakieś "cosię", pierdółki, które już leżą jakiś czas i czekają na jakąś funkcję. Teraz chociaż, wiem co mam, nie jest tego dużo, bo w miarę moich możliwości staram się wykorzystywać wszystko co posiadam.  


Do wyboru były jeszcze dwa kolory: niebieski i różowy. Wybrałam zielony, bo wydaje mi się on "najbardziej wesoły". 
Jedno pudełko poświęciłam na mulinę białą i czarną, lubię mieć je zawsze pod ręką i wiedzieć ile jej mam. Nie muszę jej ciągle szukać.   
Małe pudełeczka włożyłam do pudełka, bo moim ulubionym kubku, który niestety zginął śmiercią tragiczną.
Wszystko trzymam w koszyku, ponieważ nie mam stałego miejsca haftowania, jest to najporęczniejsza opcja. Gdzie akurat mi wygodnie, biorę koszyk i siadam do robótki. 


****************************************************************
Ciekawe ile wzornika uda mi się wypełnić w tym roku.


************************************************************
Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z nagrodą. Brałam udział w Candy na Nowy Rok..., które zorganizowała Teresa i jej prace . Bardzo dziękuje. Dostałam piękne rzeczy. 




****************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w Hafciarskich wyznaniach.  

Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z segregacja! Od razu widać, co się posiada ;) Też tak robię i wykorzystuje np pudełka po lodach z Biedronki na guziki, drobne kokardki, kwiatki itd. Na koraliki do haftu przeznaczam małe sloiczki po deserkach Hani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.