piątek, 1 stycznia 2016

Statystyki - rok 2015

Bardzo chciałabym podziękować, wszystkim, którzy weszli na mojego bloga, obserwują go i komentują. Jest to dla mnie ogromna motywacja do działania, bez Was nie byłoby na pewno tyle prac, które zrobiłam w ubiegłym już roku. W Sylwestra stuknęło mi 10000 odsłon, jaki to miły prezent na koniec roku, myślałam, że nie uda mi się przekroczyć 10 tysięcy kliknięć. 
Bardzo dziękuje to miód na moje serce. Z racji tego, mam głowie małe rozdanie, w miesiącu postaram się go ogłosić.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. 

Liczba odsłon: 10097
Średnio liczba odsłon w dniu: 43
Liczba postów: 81 
Prowadzenie bloga od: 09 kwietnia 2015 r.: 236 dni
Post średnio co: 3 dni 
Obserwatorzy na blogger'ze: 22 obserwatorów
Profil google+: 44 obserwatorów
Polubienia na fb: 328

Zapraszam również to obejrzenia moich prac -  2015


Najwięcej odsłon zebrały posty:
Wzornik

Metryczka Julka
Julek <3




Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.