poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Cała seria Kubusia Puchatka

Tak się cieszę, że wyszyłam całą serię. Troszkę zwlekałam z osiołkiem, bo kanwa plastikowa nie jest moim ulubionym materiałem. Palce sobie kaleczę, nie wiem na prawdę jak to robię, że opuszki palców.  Co do Jesieni, to powolutku wykańczam, gdzieś mi zginęły 3 kolory, muszę ich poszukać, albo kupić nowe. Pewnie wtedy się znajdą. Teraz uzupełniam mój wzornik
Moja lista planów się pomniejsza! 15 punkt z listy wykreślony!


Wiem, że jest trochę niepodobny, ale żadnego innego w takiej wielkości nie znalazłam.



 Tak się cieszę, że SAL wystartuje. Nie sądziłam, że zapiszę się tyle osób. Dobry początek. Teraz przygotowuje tematy i 10 kwietnia - wylosuje je. 

TU moje inne -->MAGNESY<--

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

2 komentarze:

  1. Świetne wyszły! Kłapouchego się nie czepiaj - super wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, SAL ruszył i to bardzo owocnie :)
    Magnesiki wyszły rewelacyjne, wszystkie przypominają pierwowzory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.