czwartek, 21 kwietnia 2016

Zakładki do książki i moje łupy wojenne

Sama zrobiłam SAL i teraz czas na moje zakładki, nie ostatnie chyba w tych tematach. Mam dużo pomysłów w głowie tylko, czasu brak. Tym miesiącu tematy są dwa: Kwiaty i "Home sweet home". Przypominam, że można się zapisywać przez cały czas. 
Oto moje interpretacje:

Dane techniczne:

  • Kanwa 14 i 12 tc - dmc
  • sztywny filc
  • muliny 
  • Niebieska filc był przyklejany, a zielony przyszywany. Teraz już wiem, ze lepiej jest kleić, bardziej estetycznie wygląda i zajmuje mniej czasu. 
  • wzór z internetu (trochę przerobiony, 3 serduszka zamiast 1, wysokość, itp.)  i z gazety.
***************************************************
A tak nawiasem, to chciałam się pochwalić co upolowałam w JAMIE. 
Nowiutkie materiały, wygrzebane z czeluści pudeł, jak inni zobaczyli, że ja znalazłam takie od razu się rzucili :). Ten pierwszy pójdzie na podszewkę do torby, a na drugi nie mam jeszcze pomysłu, ale coś się wymyśli! No i jeszcze miałam 10 % zniżki :).



A po za tym upolowałam nowiutką jeszcze z metką oryginalną maskotkę Maleństwa. Za niecałe 25 zł, jak teraz sprawdzałam w necie takie chodzą po 120 zł - normalnie interes życia. Dodatkowo jeszcze - tygrysek - farmer zdobył moje serce.



**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.