sobota, 2 kwietnia 2016

SAL od zakładki do książki


Pomysł SAL-u kiełkował mi w głowie przez jakiś czas. No i w kwietniu wybija mi mały roczek, candy też się szykuje :). Powolutku obmyślałam co i jak. 

Gdy usłyszałam, że ok. 60% Polaków nie przeczytało ani jednej książki w ubiegłym roku, wpadłam na pomysł "zakładki to jest to". Może dzięki SAL-owi uda się zmniejszyć ten nieszczęsny procent. Ja na pewno cześć moich zakładek podaruje komuś, może to zachęci kogoś do czytania, kto wie.  
Mam nadzieje, że zasady są dość czytelne.

ZASADY:

  1. SAL ruszy, gdy do 10 kwietnia zgłosi się min. 5 osób. Jest 10 etapów i można zgłaszać się w każdym czasie. 
  2. SAL twa od 10 kwietnia do 10 lutego 2017 roku.
  3. SAL będzie trwał 10 miesięcy, 10 każdego miesiąca będę losować 2 tematy przewodnie, Wy (i ja oczywiście :)) macie cały miesiąc na zrobienie min, 1 zakładki z wybranego tematu. 
  4. Uczestnik musi posiadać aktywnego bloga oraz zamieścić podlinkowany baner (link pod banerem) na pasku bocznym. Obserwacja mojego bloga nie jest konieczna, ale będzie mi miło.  
  5. Każdy może zgłosić dowolną liczbę prac, dowolnymi technikami, dowolnych rozmiarów - macie tu ogromne pole do popisu, włącznie kreatywne myślenie!. 
  6. Przed 10 każdego miesiąca trzeba przesłać mi link do posta związanego z waszą zakładką. Postaram się 10-tego dodać postać z Waszymi zakładkami. 
  7. Można się za mną skontaktować przez komentarz albo przez maila: adrianna.bartnik@gmail.com

NAGRODY:
  1. Do wygrania przewidziałam 3 nagrody niespodzianki - prawdopodobnie "cosię" i "przydasie" różnej maści. (np. jeśli haftujecie - dostaniecie akcesoria do haftu, itp.)
  2. 1 nagroda - za zrobienie największej liczby zakładek. 
  3. 2 nagroda - za najładniejszą zakładkę.
  4. 3 nagroda - za uczestnictwo - może wygrać osoba, która zrobiła tylko jedna zakładkę, ale im więcej opracujesz tematów tym większe szanse na wygranie. 

BANER SAL-owy



Nie ma listy osób biorących udział, każdy w dowolnej chwili może się zgłosić, wystarczy wysłać do mnie mail'a z linkiem do zakładki. Wszystkie prace spełniające wymogi będą dodawane do galerii SAL-u. 

 
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do galerii prac
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem, czy się wdrożyłaś w studiowanie i czy w listopadzie odwiesisz zabawę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa, czy będzie kolejna odsłona?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.