piątek, 22 kwietnia 2016

CANDY na roczek u Hafciarki

W tym miesiącu mija rok od założenia tego bloga. Ten blog i Wy jesteście dla mnie oparciem, motywacją do działania i stawiania sobie kolejnych wyzwań. Dziękuje, że tak licznie do mnie zaglądacie jest mi na prawdę bardzo miło. A teraz by uczcić 1 rok mojego bloga małe rozdanie.




REGULAMIN
  1. Zapisy trwają do 1 czerwca do godz. 20:00   - dokładnie w dzień dziecka, nagrodę postaram się wylosować w tym samym dniu.
  2. Oby wziąć udział w CANDY należy: 
    1. Zostać obserwatorem mojego bloga. Będzie mi miło, jak zostaniesz na dłużej, a nie tylko na czas CANDY :) .
    2. Zamieścić baner z linkiem do tego posta na bocznym pasku  swojego bloga. Jeśli nie masz takiej możliwość, to dodaj osobny post z moim Candy. 
    3. Zostaw komentarz pod tym postem z numerkiem  linkiem do twojego bloga. 
  3. Nagród nie wysyłam za granice.
  4. Candy  jest tylko dla osób posiadające aktywnie prowadzonego bloga (min. 3 posty na miesiąc). 

NAGRODY - to będzie niespodzianka, ale trochę przybliżę co będzie się znajdować w paczuszce:

  1. coś słodkiego
  2. coś do picia
  3. coś do postawienia
  4. coś do włosów
  5. coś na uszy 
  6. coś xxx
  7. coś na szyje
  8. coś długiego
  9. coś wełnianego 
  10. coś krawieckiego 
___________________________________________________________________________




Taka mała uwaga - Numerki nie obowiązują, sama potem przypisze każdemu numerki 
____________________________________________________
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.