niedziela, 24 kwietnia 2016

Deser z galaretką



To co w tym deserze jest najlepsze, że nie można go popsuć!
Od kilku dni chodził mi po głowie, ale jakoś nie mogłam nabrać ochoty na zrobienie jego.

Przepis

Składniki
  • galaretki smakowe -  3 sztuki: ja wybrałam Galaretkę FRUGO - jest na prawdę przepyszna! Do tej pory nie znalazłam innej która miałaby taki smak. 3 opakowania: owoce leśne i cytryna (niebieska), truskawka, granat i czerwona porzeczka (czerwona) i pomarańcza z nutą owoców egzotycznych (pomarańczowa).  (Szkoda, że nie ma więcej smaków!!!)
  • 200 g śmietanki 36 %
  • 250 ml - mleka 3,2 %
  • kilka łyżek cukru 
  • łyżka cukry wanilinowego 
  • 2-4 łyżki żelatyny




Przygotowanie:
  • na noc przygotuj galaretki w oddzielnych naczyniach. Zabezpiecz folią spożywczą, dzięki temu zapachy z lodówki nie przejdą do galaretki.
  • Gdy galaretka stężeje, pokrój ją w wrzuć do formy. 
  • Zagotuj śmietanę i mleko, dodaj cukry i mieszaj, po zagotowaniu dodaj żelatynę i dokładnie wymieszaj. 
  • Gdy płyn ostygnie włóż na ok. pół godziny do lodówki.
  • Potem zalej posiekaną galaretkę i teraz cierpliwie czekaj aż stężeje!

SMACZNEGO!!!
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.