niedziela, 17 lipca 2016

Hafty mojej babci

Chciałam Wam pokazać prace mojej babci, które haftowała, jak była w mniej więcej w moim wieku. Te prace mają ponad 50 lat. Wczoraj minął rok jak nie ma babci z nami, a takie prace, które wyszły z pod jej ręki są piękną pamiątką.
Odkryłam, że te stare muliny, którymi teraz haftuję czasami, to te same którymi babcia haftowała te prace.
Mam jeszcze jedną prace, nie dokończoną, muszę znaleźć tylko i dokończyć, ale później ją pokaże bo teraz jest w praniu.
Te słoneczniki są przecudne, ale materiał już nie co się zniszczył, jest kilka większych i mniejszych dziurek. Jest to poduszka, więc najprawdopodobniej była często prana i materiał nie wytrzymał.
Mam plan z moją mamą, wyciąć haft i podkleić na inną tkaninę i oprawić, tak się nie zniszczy.
*************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.