niedziela, 10 lipca 2016

III etap - GALERIA

III etap - tematy - POLSKA, BAJKI i LATO

W tym etapie wzięło udział 16 osób i zrobiło 38 zakładek. Wszystkim gratuluje, zakładki wyszły znakomicie. 

Postanowiłam wyróżnić 3 blogi, chociaż wszystkie zakładki bardzo mi się podobają i miałam mały problem z wybraniem:
Cytrulina Hand Made - pracę jej córeczki
Zakładka wykonana przez 5 -letnia dziewczynkę.
 
Czekając na wenę - Włóczykij

A teraz pozostałe prace:
Czekając na wenę - z pasji do rękodzieło  - Kubuś
Czekając na wenę - Włóczykij
Czekając na wenę - Muminek 

Ręczne Robótki Anny 


robótkuje i bloguje  - Elsa

Robótkuje i bloguje - Muminek

Moje hobby

Hafciarka 

Słomiany zapał z haftem w tle

Tenia - Kuchnia i pasja 
Bawełniane niteczki 

Mój świat haftu 


Zakładka wykonana przez 5 -letnia dziewczynkę. 
Mało, ale jednak coś.....
*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.