środa, 6 lipca 2016

Sakiewka - ptaszek

Skończyłam, po tygodniu, ale jeszcze w międzyczasie byliśmy na turnieju i miałam mniej czasu. 
-->Tutaj<-- możecie zobaczyć postępy mojej pracy.
Koraliki dodałam według własnego uznania, nie było ich we wzorze. 
Dane techniczne:

  • Kanwa dmc - 20 ct 
  • mulina odra - "fioletowy róż" - jedną nitką
  • zwykłe koraliki (nie przeznaczone do haftu :) )
  • taśma koronkowa po babci
  • len - ciemny fiolet, 
  • czarny sznurek
Po tym hafcie nabrałam ochoty na większy obrazek na takiej drobnej kanwie. Mam mało doświadczenia z nią, zrobiłam jeszcze na niej Dmuchawca, teraz pora na nieco większy. 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

  1. Świetny woreczek wyszedł! Podoba mi się to połączenie z koronką, a koraliki idealnie tu pasują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.