środa, 20 lipca 2016

Zakładka kolorowa SÓWA - IV etap SAL-u od zakładki do książki

Tym razem mam Wam do przedstawienie sówkę. Złapałam wakacyjne ślimacze tempo. Ostatnio nie chce mi się sięgać do xxx. Może mi przejdzie. Pogoda w kratkę - raz zimno i pada raz gorąco, mój organizm nie nadążą za zmienną aurą i ciągle chce mi się spać.
Dane techniczne:

  • kanwa plastikowa
  • mulina (haftowałam 3 nitkami)
  • filc
  • klej uniwersalny 

Mam pomysł, żeby założyć stronę na FB, na którym wszyscy który chcą się podzielić swoimi pracami (zarówno dla tych, którzy mają i nie mają bloga). Strona będzie dostępna dla wszystkich, stworzy się galeria haftu. Potrzebuję na razie jedną osobą aby mi pomogła, później może jeszcze kogoś się dobierze. 
IV etap SAL 
*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.