sobota, 19 listopada 2016

BIAŁY KOTEK CZ. I

Dziękuję, za życzenia, nadal boli, tylko trochę mniej, ale może to dlatego, że jestem na środkach przeciwbólowych, przeciwzapalnych i rozkurczowych.
Długo szukałam wzoru, który by mnie zadowolił. Też tak macie jak ja? Nazbieram, na-znajduję wzory, pozachwycam się i obiecuję sobie, że je wyhaftuje, a jak przychodzi do konkretnego wyboru, który teraz to nic mi się nie podoba i szukam dalej.

Wybrałam białego kotka, haft jest utrzymany w pastelowych odcieniach. Zaryzykuję i powiem, że to będzie "malarski haft". Wybrałam białą kanwę 18 ct, część kolorów już mam, resztę zamierzam kupić przy najbliższej sposobności. Wymiar haftu to 142 x 122 krzyżyków.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

29 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo często tak ze nie mogę się na nic zdecydowac, kotek bedzie śliczny. Na pewno będę podglądać efekty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na pierwsze xxx super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często nie mogę się zdecydować co następnego haftować :) Życzę powodzenia w wyszywaniu kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takich problemów raczej nie mam. Mam listę rzeczy do zrobienia i po prostu robię coś z listy ale nieraz jest tak, że coś mi tak spodoba, że zaczynam to robić mimo, iż nie było w planach. W efekcie jest tak, że mam pozaczynanych kilka różnych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak mam :) Kocur będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle się zapowiada. Kocham koty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia zapowiada się ciekawie, co do zdecydowania w wyszywaniu mam podobnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft na pewno odwróci Twoje myśli od dolegliwości :) Zwłaszcza tak uroczy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ze schematami jest tak samo:) Zbieram, zbieram, a jak już przyjdzie czas to nie ma czego haftować:) Fajny kotek, dość dužy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam tak nigdy :) Jest tyle cudnych wzorów w sieci, że jak chcę zacząć nowy projekt to mam problem, ale dlatego, że nie wiem na co się zdecydować ;) Najchętniej zaczęłabym kilka naraz :) Kotek będzie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak zdecydowania....skąd ja to znam ;) Kotek w pastelach na pewno wyjdzie śliczny. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością na pierwsze xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się interesująco, ciekawa jestem tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haftuj szybko, bo jestem bardzo ciekawa efektu :) M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś piękny haft, kolorki są super:-)) A Tobie życzę dużo zdrowia i samej przyjemności podczas haftowania:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ada jak Cię trochę znam to uwiniesz się z tym haftem migiem . Obrazek zapowiada sie ślicznie, aczkolwiek ja nie lubię schematów biało czarnych .
    Życzę zdrowia i powodzenia w wyszywaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej szybko się decyduje na wzór, aż żałuję że tak mało czasu mam na haftowanie, bo zrobiłabym znacznie więcej. Miłego haftowania Ci życzę i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie i bardzo szybko krzyżykujesz mając małe dziecko. Podziwiam Twój zapał i efekty haftowania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wyborem wzoru mam tak samo :) miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kotek, zycze powodzenia w tworzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ada, życzę zdrówka i migusiem przybywających xxx :)
    A wybór wzoru też nie jest dla mnie łatwy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a co do haftu to jest piękny, chociaż ja nigdy nie szyję z wzorów czarnobiałych ze względu na wzrok. Kot na pewno będzie super

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wydrukowalam w kolorze.☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio też stanęłam przed pytaniem, co dalej? Bo nagle nic mi się nie podobało :) Ale szybko się zainspirowałam. Chyba za bardzo :)
    Ciekawa jestem tego kociaka. Czekam na pierwsze krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa kolorystyka. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny będzie kocurek. To jest pojedynczy wzór, czy jakaś seria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba to jest pojedynczy wzór, ale znalazłam kwiaty w tym samym stylu.

      Usuń
  27. Tak to jest! Zbiory haftów przeogromne, a jak trzeba znaleźć ten właściwy, to zaczynają się schody ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny kocurek :) Ja jak znajdę wzór i się na niego napalę, wydrukuję, a później przez przypadek widzę inny, a pierwszy idzie w kąt i tak w kółko. Teraz jak znajduję małe wzorki to od razu je robię jak tylko mi się spodobają, inaczej już jest z kolosami, na nie potrzeba czasu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.