piątek, 25 listopada 2016

REAKTYWACJA - VII ETAP - SAL "od zakładki do książki"

Jak obiecałam reaktywuje SAL "od zakładki do książki".
W ramach zadośćuczynienia postanowiłam przedłużyć ten etap do 10 stycznia. Inne etapy będą działać na wcześniejszych zasadach.
Jeśli ktoś już wcześniej dodał posta z zakładkami związanych z tym etapem może dołączyć do zabawy.

VII ETAP to dwa tematy: Święta i zima - nie będę tu za dużo tłumaczyć - wszystko co Wam się kojarzy z tymi tematami.

REGULAMIN
  1. Pamiętajcie umieszczacie osobny post z pracą i wysyłacie do mnie wiadomość z tematem - VII etap SAL - pomoże mi to z później z publikacją wszystkich prac. (adrianna.bartnik@gmail.com)
  2. Nie widzę przeszkód, aby zakładka na mój SAL, była równocześnie wykonana na inną zabawę.
  3. Główny regulamin --> TUTAJ <--
  4. Macie czas do 10 stycznia. Powodzenia! 
  5. Możecie zrobić dowolną ilość prac. 
  6. Tematy możecie dowolnie interpretować im ciekawszy pomysł tym lepiej!
  7. Galeria prac ----->>>> TUTAJ.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

12 komentarzy:

  1. Czy dobrze zrozumiałam że musi powstać 2 zakładki na tematy Święta i Zima? Czy można wybrać jeden z tematów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chętnie zabawię się z wami! Banerek już dodałam.

      Usuń
  3. Święta szeroko rozumiane, czy chodzi o święta Bożego Narodzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta to święta:) może być Wielkanoc :)

      Usuń
    2. Święta to święta:) może być Wielkanoc :)

      Usuń
  4. O fajnie że Sal zakładkowy wraca :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zabawa wraca. Nie biorę udziału, ale uwielbiam oglądać zakładki, które powstały w ramach zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę śledzić Wasze xxx zmagania. Mocno kibicuje i mocno pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo, że........... termin przesunięty:) Mam tyle rzeczy do zrobienia w najbliższych dniach, że głowa boli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że termin jest przesunięty na pewno będę tu zaglądać i podziwiać piękne prace. Niestety nie wezmę udziału chociaż w tej chwili wyszywam 14 zakładek dla szkoły mojego dziecka. A temat jest świąteczny i związany z zimą natomiast moje zakładki są nie na ten temat. Ale z miłą chęcią będę kibicować. Powodzenia i miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.