środa, 23 listopada 2016

Kartki świąteczne



Na chwilę musiałam kotka odłożyć na bok, bo musiałam wykończyć kartki. Pragnę Wam zaprezentować 12 kartek świątecznych. Nie jestem z nich zadowolona, ale cóż poradzić.

Tutaj może zobaczyć sama haftu - tu-klik i tu-klik. 



Dane techniczne:

  • przeważnie wszystkie elementy przyklejałam na taśmę dwustronną.
  • wykorzystałam: różne kanwy i elementy dekoracyjne.



1. Kartka z haftowanym aniołkiem, choinkami i naklejkami - prezentami.


2. Bałwanek - poklejony na zielonym filcu

3. Niebieska szopka


4. Piernik

5. Śnieżynka

6. Świąteczny lizak

7. Szopka

8. Aniołek

9. Renifer

10. Choinka

11. Ptaszek

12. Aniołek z gołąbkiem

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły karteczki. Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki zrobiłaś, są bardzo ładne i pomysłowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada nie narzekaj , źle nie jest, haft broni się sam i nie potrzebuje wielu dodatków. A jak chcesz zaczerpnąć nieco inspiracji i nie robić kartek na ostatni moment , zapraszam do II etapu zabawy w kartki przez cały rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :)
    W nawiązaniu to tej przykrej sprawy, która CIę niedawno spotkała to taka uwaga do podpisywania zdjęć prac - żeby uniknąć takich przykrości podpis dawaj na pracy, bo tak jak teraz masz to dalej można łatwo wyciąć samą pracę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bądź dla siebie taka krytyczna, może proste kartki ale z krzyżykami nabierają uroku i są też bardziej pracochłonne a Ty masz aż 12. podziwiam Cię za to :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe, swiateczne, a najważniejsze, że Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Uważam, że jesteś zbyt krytyczna wobec siebie. Jako osoba również haftująca wiem ile pracy i czasu w nie włożyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że niby co im brakuje? Są bardzo ładne, włożyłaś w nie swoje serduszko, a to jest najważniejsze :) M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki prześliczne! Każda inna, niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne hafciki i jaki wybór kartek! :) będą cieszyć oko tych co je dostaną :)
    uwielbiam kartki z haftem - są szczególne, wyjątkowe i tak długo się je tworzy... z sercem :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Bardzo ładne karteczki ,a najważniejsze że własnoręcznie wyszyte a nie zrobione z gotowych elementów .Wg mnie to bardzo cenne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kartki są bardzo ładne, a do tego każda inna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie podobają się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są, wszystkie!

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bardzo fajnie, obdarowani na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowo,świątecznie i własne :) Ptaszyna wpadła mi w oko ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowo,świątecznie i własne :) Ptaszyna wpadła mi w oko ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie Ci wyszły, fajnie dostać taka ręcznie robioną kartkę. Szczególnie wyszła Ci ta z pierniczkiem :D Ja ostatnio robiłam kartki na kiermasz świąteczny do przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki! Wpadł mi w oko ten kurczak w czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Adrianko powinnaś być dumna, kartki cudowne, tyle pracy :) Ja jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kartki przepiękne, nie ma się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czemu jesteś niezadowolona. Według mnie kartki wyszły super. Zwłaszcza ta z kurczakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co narzekać :) Super kartki :) A produkcja pełną parą idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ado, karteczki są piękne i zrobione z sercem!
    Na pewno ucieszą obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O jeżyku kolczasty ale żeś tych karteczek naprodukowała! Nie wiem dlaczego jesteś niezadowolona, karteczki są na prawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze, że zrobiłaś je sama i mocno się przy tym napracowałaś :) Kartki z piernikiem i ptaszkiem to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczki własnoręczne, a nie hurt, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspanialy wysyp super karteczek, i wszystkie z hafcikiem podziwiac i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki :) Nie rozumiem dlaczego jesteś dla siebie taka surowa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka z ptaszkiem w czerwonej czapce podoba mi się najbardziej :) uwielbiam ręcznie robione karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ada wszystkie karteczki wspaniałe, najważniejsze że z sercem tworzone. Mnie bardzo podobają się niebiesko - biała z szopką i aniołeczek Ostatnia fotka) :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, bardzo piękne i urocze masz te kartki. Nie ma co się martwić! :) Wszystkie mi się podobają, ale ta z ptaszkiem w czapeczce wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszły pięknie, grunt to wcześnie rozpocząć przygotowania do Świąt;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyszły Ci te4 hafciki a z nimi karteczki. Najbardziej podobają mi się te dwa ostatnie wzory, ptaszek i aniołek. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Superowe kartki! Ta z Ptasiorem najfajniejsza :D :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kartki, ale Twoje krzyżykowanie zachwycające:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.