wtorek, 8 listopada 2016

Projekt dla Julka i reniferki


Postanowiłam wykonać mały i nieskomplikowany haft. Jeszcze nie dowiecie się co to za haft, ale mogę napisać, że to będzie coś dla Julka :). Jak zwykle kolory mulin dobierałam sama.
Może sami odgadniecie. (To jedna z ulubionych bajek Julka) 
W między czasie udało mi się jeszcze zrobić kilka reniferków, które posłużą mi nie do kartek, ale do małych dekoracji, które dam na świąteczny prezent. Pierwszy renifer mi trochę nie wyszedł, źle dobrałam kolory i się pomyliłam,więc postanowiłam, że go sobie zostawię.  

Byłyście zachwycone Julkiem, więc jeszcze raz pokaże Wam małego rozrabiakę :). 
________________________________________________________
Chyba już wyjaśniłam, ale to jeszcze nie koniec, jeszcze 3 bohaterów muszę wyhaftować.
________________________________________________________
I jest już TATA ŚWINKA - pozostało mi jeszcze dwóch członków rodziny. Kartki też już się powoli produkują :).

________________________________________________________
I jest już brat Peppy. 
________________________________________________________

Jest już Mama Świnka, dzisiaj albo jutro postaram się Wam już całą rodzinkę oprawioną w ramki pokazać.


***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

28 komentarzy:

  1. Reniferki są słodkie , będą bardzo fajne kartki , jeżeli chodzi o haft dla Julka to po kolorach mulin sądząc może jakaś scenka z Kubusia Puchatka? Prosiaczek i Kłapouchy mi tam pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniaste reniferki :) Będą pięknym dodatkiem do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne reniferki! A bajka czy nie o smerfach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe tło ;)
    Synek słodziutki, a oczyska Mamusi ;)
    Renifery świetne, szczególnie te jakby pluszowe. Aż jestem ciekawa Twoich kartek!
    A ja myślę, że to kucyki My Little Pony ;) Te kolory mi się tak kojarzą ;) Mój syn, chociaż starszak z ciekawością je ogląda, bo lubi i kolory i bajkowa magię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Julek jest super :)) Z tym uśmiechem figlarnym nadaje się do schrupania :)
    Bajki zgadywać nie będę ...
    Reniferki podobają mi się bardzo i ten pierwszy też jest ekstra. Nie widać, żadnej pomyłki, ten brak kontrastu nadaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniferki super:) czekam na kolejną odsłonę tajemniczego hafciku;) a Julek superowy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniferki urocze :) zupełnie nie jestem w temacie bajek, więc zgadywać nie będę, a Julek podobny jest do mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne reniferki! Julek rośnie jak na drożdżach! A sądząc po ilości różowych odcieni, może ulubioną postacią Julka jest Prosiaczek z Kubusia Puchatka? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten przesłodki uśmiech kradnie serca :) Rośnie ci prawdziwy przystojniak.
    Co hafciku dla Julka, to już wypatruję następnych odsłon. Kolory zapowiadają się ciekawie. Reniferki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie reniferki no ale oczywiście Szkrab skradł cały post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniferki są przesłodkie :) Kolory żywe więc myślę że haft będzie śliczny :) Ciekawa jestem co to będzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodki rozrabiaka, co za uśmiechy :) Reniferki też słodziutkie, bo takie malutkie :) Ciekawe co powstanie dla synka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Synka masz słodkiego :) Reniferki wyszły pieknie a bajka- może świnka Peppa bo tam dużo różu widze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki ten Twój mały rozrabiaczek :) Hafciki świetne, a co do bajki to nie wiem, może Tomek i przyjaciele (o ile dobrze pamietam tytuł bajki) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te reniferki :)
    Kolory mulin do nowego haftu przywodzą mi na myśl ferajne Kubusia Puchatka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły przystojniak z Julka :)
    Ciekawa jestem nowego projektu :) Na pewno jakaś bajkowa postać ):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajnego przystojniaka, mam podobnego :) Ile ma teraz ??
    Mój to lubi strażaka Sama :)
    Dziękuję za chęć w wspólnym wyszywaniu,i czekam na Twoje świąteczne wzorki :) Tylko z tego co widać, to TY jesteś poważnie zaangażowana w haftowanie nie to co ja... :) Ale co tam, ważne, że wspólnie będziecie mnie motywować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krásne, milé výšivky!!!
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale się zapowiada! Będzie co podziwiać;) Julek jest wspaniały! Już sobie wyobrażam ile radości przynosi swoim rodzicom;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziak z Twojego Julka. Hafciki śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jaki przystojny mężczyzna z Twojego Julka. Hafciki super. Ciekawa jestem co z nich powstanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Synuś słodziak prawdziwy :)
    Reniferki urocze :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne reniferki i Pepe :)a synuś coraz większy :) ale ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
  24. Julek jest sensen całego posta. jest taki do schrupania:))
    Hafciki jak zwykle urocze, wciąż się nimi zachwycam. Pozdrawiam mamę Hafciarke i jej rodzinkę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.