wtorek, 1 listopada 2016

WYNIKI CANDY "złap kota w worku"


UWAGA UWAGA UWAGA
Właśnie nadszedł ten moment na rozstrzygnięcie mojego candy.   
W Candy (TUTAJ LINK DO POSTA Z CANDY) wzięło udział aż  39 osób! Dziękuje bardzo Wam, za wzięcie udział w zabawie.
Ponumerowałam Wasze komentarze, musicie trochę poszukać, bo numeracja jest trochę poprzestawiana, tak dla utrudnienia ;). 

tam tam ta dam!
tam tam ta dam!
tam tam ta dam!

Oto wyniki candy.
Serdecznie gratuluje.
WYGRYWA NUMER 19
PROSZĘ O KONTAKT 


ZADANIE - Komentarze 
Od jakiegoś czasu w moich postach było ogłoszone zadanie, kto napiszę najwięcej komentarzy dostanie ode mnie kolczyki przeze mnie wykonane. Dwie blogowiczki walczyły dzielnie i mężnie, wiec postanowiłam, przyznać tej "małe pocieszenie". 

Anna Jacewicz - gratulacje! Jestem pod wrażeniem ilość napisanych komentarzy! 
Violka  - nie mogłam Ciebie pominąć, widać, że bardzo się starałaś i dostaniesz nagrodę pocieszenia.

Proszę osoby o przesłanie mi na mail-a swoich danych do wysyłki.
(adrianna.bartnik@gmail.com)


***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

19 komentarzy:

  1. Gratuluję Dziewczynom :) A Tobie Ado, dzięki za zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Adrianko ;) Ja dla przyjemności, a nie dla nagrody hehe. Jesteś u mnie od jakiegoś czasu to postanowiłam poznać moja Czytelniczkę i Komentatorke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.
    Dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajajajajaj było tak blisko :P
    Gratulacje dla Dziewczyn :***** A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje dla dziewczyn, dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn, dziękuję za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawa :) Dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Adrianko za zabawę i ogromne gratki dla wszystkich nagrodzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za umożliwienie uczestnictwa w zabawie :)
    Gratuluję nagrodzonym :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.