czwartek, 17 listopada 2016

RODZINKA ŚWINKI PEPPY

Jedną z ulubionych bajek Julka jest Świnka Peppa, może dlatego, że jest kolorowa, pełna różnych odgłosów, interesująca. Gdy tylko ją usłyszy to ogląda jak zaczarowany. 
 Dane techniczne:
  • kanwa 16 tc, biała,
  • różne rodzaje mulin - sama dobierałam,
  • obrazek z internetu,
  • ramka z Leroy Merlin za ok. 5 zł, 
  • fioletowa kartka i tasiemka.

Więcej wzorów Świnki Peppy znajdziecie tutaj - klik.

Może też zobaczyć moje etapy pracy nad Peppą - klik

Życie...
W wtorek popołudniu byłam u lekarza, bo bardzo bolał mnie żołądek i czułam ból w okolicach prawej łapaki. Dostałam no-spe i skierowanie, jak nie przejdzie do 18 miałam się zgłosić do szpitala. Jak już zapewne się domyślacie, nie przeszło. Kilka godzin spędzonych na SORze, kilka badań typu krew, mocz, USG, zdjęcie rengena i wszystko jasne. Już znam przyczynę bólu taki mały 10 mm upierdnik, czyli kamica woreczka żółciowego i żeby tego było mało kamień znajduję się u ujścia woreczku, w kanaliku i utrudnia wydostawanie się żółci... No na szczęście na razie nie ma potrzeby usuwania jego, ale gdy ból nie minie przez 2 tygodnie, albo będzie większy czeka mnie wycięcie...
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Współczuję ogromnie, pewnie sporo cierpiałaś! 3mam kciuki, żeby wszystko się ułożyło! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świnki super!
    Na kamieniach się nie znam, ale życzę by ten kamień sobie zniknął bez potrzeby krojenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, jak cierpi moja teściowa, więc chyba sobie umiem wyobrazić taki ból. Szczerze współczuję i życzę powrotu do zdrowia.
    BTW - ciekawa sprawa - ja też dzisiaj opublikowałam post "zdrowotny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No masz babo placek, Ada życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    A hafcik dla Julka uroczy . Widać wzorek prosty więc chyba fajnie się wyszywało.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki żeby przeszło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wszystko skończyło się szczęśliwie, bez konieczności cięcia!
    Obrazek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki żeby było wszystko dobrze, zdrowiej nam :) A praca wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko się uwinęłaś z Peppą :) Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję:( Może się jakoś uda bez wycięcia... A na Świnkę Pepę już odchorowaliśmy:) Teraz czas na Robocar Poli:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świnki świetne :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, oby obeszło się bez krojenia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świnki są świetne:) a dla Ciebie zdrówka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze świnki! Życzę szybkiego i w miarę bezbolesnego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! A świnki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie i na poczatek zycze szybkiego powrotu do zdrowia , co do Pepy to swietny obrazek i musze przyznac ze moj synus Manuel tez te bajke uwielbia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę!
    Obrazek uroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia! Hafcik wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuuu, to nie dobrze, współczuję i trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze. Hafcik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tej bajki, ale hafcik podziwiam - wyszedł rewelacyjnie.
    Kamienia nie zazdroszczę, ale życzę by się w cudowny sposób rozpuścił...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny obrazek! Mój wnusio też ją lubi.
    Dobrze że znasz przyczynę. Życzę Ci by jednak obyło się bez chirurgicznej interwencji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek uroczy,dzięki za schematy ,czasem potrzebuję Peppę na kwadracik kołderkowy ,więc pewnie skorzystam.Co do Twojego kamyczka to powiem tak:kilka lat nękał mnie takimały jak Twój tylko nikt mi nie dawał skierowania na USG do ubiegłego roku.Chirurg powiedział że trzeba wyciąć i nie meczyć się .Zabieg laparoskopowy,na drugi dzień normalnie chodziłam a ślady po dziurkach prawie niewidoczne .Trzeba tylko przestrzegać odpowiedniej diety i będzie dobrze.Życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna rodzinka ;) Moja córeczka póki co tylko tańczy do melodii z bajek (i nie tylko), ale swojej ulubionej jeszcze nie ma.
    Współczuję dolegliwości i mam nadzieję, że nieszczęsny kamień może się rozkruszyć i nie trzeba będzie nic robić. Zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.