sobota, 14 maja 2016

Madonna z Dzieciątkiem - finisz



Wiem, wiem twarzy mi totalnie nie wyszły, może je jeszcze poprawię, ale boje się, że niedługo powstanie tam dziura, chyba prób było z 15. Nie mogę sobie poradzić z tym. Mam jeszcze czas do sierpnia, może jeszcze najdzie mnie wena na poprawę. Chociaż teraz nie mogę na ten haft patrzeć... 
Dodałam jeszcze kilka konturów, bo haft wydawał się mi "bezpłciowy" 


Dane techniczne:

  • kolory dobierałam sama - madera, ariadna, dmc - wszystko co miałam w zapasie,
  • kanwa 14tc - beż 
  • złota i srebrna nić 

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.