niedziela, 22 maja 2016

Reksio to zuch, to super pies...

3 dni przed planowanym skończeniem.  Jak tylko patrzę  na ten pyszczek to nie mogę się nie uśmiechnąć. To była jedna z moich ulubionych bajek w dzieciństwie. No i w sumie teraz też, bo przecież jestem teraz skazana na oglądanie bajek i muszę przyznać, że te współczesne bajki to już nie to samo. 

Dane techniczne:
  • wzór przerabiałam sama,
  • 6 kolorów - mulina ariadna,
  • 8 dni pracy




Mam czarną dziurę!!!!!!
Nie wiem co teraz haftować, bardzo bym chciała znaleźć jakiś duży haft, co zajął by mi nie co więcej czasu, tak z 2000 na 1000 xxx. Ale nic odpowiedniego nie mogę znaleźć, jak mi się podoba to wzór jest czarno-biały, albo tylko na nici dmc. Może jakiś pejzaż, konie. Cały czas myślę, przeglądam różne grupy i nic nie mogę znaleźć. Chyba to już jest uzależnienie, bo nie mogę się w prost doczekać, aż coś mi wpadnie w ręce. Czuje niepokój, bo nie mogę usiąść do haftu. Może dlatego, że to jest taka odskocznia od rzeczywistości...


**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 


1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.