wtorek, 24 maja 2016

Zakładki motyle - II etap Sal-u


Pamiętacie motyle, które zrobiłam na kanwie plastikowej? Miedzy innymi potrzebowałam je do zakładek. Później Wam pokaże co się stało z pozostałymi motylkami. Jeszcze pomału robię następne. 
Wiem jaka będzie moja następna praca xxx, teraz czekam tylko aż, R. wydrukuje mi wzór i zaczynam. Nie znalazłam jeszcze dużego wzoru, ale wciąż szukam. 


Dane techniczne:

  • kanwa plastikowe,
  • stare muliny odra,
  • wstążki 
  • magnesy 

Mam nadziej, że Wam się podobają :)
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.