środa, 4 maja 2016

Szybkie ciastka

Kocham te ciastka za to, że robi się je w ekspresowym tempie i kosztują niecałe 5 zł. W sam raz na śniadanko przy kawie.

Składniki:

  • ciasto francuskie (ja kupiłam w Lidlu)
  • ulubiony dżem ( ja użyłam truskawkowo - jabłkowego) 
  • trochę cukru brązowego
  • cukier puder


Przygotowanie:
  1. Zgodnie z poleceniem wyjęłam ciasto z lodówki na 10 minut przez rozpoczęciem pracy,
  2. wycięłam prostokąty i posmarowałam jedną stronę dżem, 
  3. widelcem skleiłam "pierożki" i skropiłam wodą,
  4. na koniec na wierzch dałam cukier brązowy 
  5. do wcześniej nagrzanego piekarnika wsadziłam blaszkę i po 15 minutach były gotowe!
  6. no i po 15 minutach zjedzone, dlatego tak mało zdjęć i złej jakości, ale po prostu nie zdążyłam już zrobić innych. 


**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.