niedziela, 1 maja 2016

Zakładka krokusy




Oto kolejna zakładka na SAL, martwi mnie trochę, że tyle osób się zapisało do niego, a na razie mam tylko 3 osoby którym udało się zrobić zakładki. Prace można zobaczyć --> TUTAJ<--. Może Was trochę zmotywuje :P, pamiętajcie można zrobić je różnymi technikami i macie czas do 10 maja.  


"Wielkie" plany miałam w tą majówkę, ale pogoda nie dopisała, wczoraj padało, dzisiaj też chmury jakby zaraz miało zacząć lać. W taką pogodę nic mi się nie chce. Jedyne co to powstało taka zakładeczka. 


Chciałam podziękować tym osobą, które czytają mojego bloga i go komentują, sprawia mi to wielką przyjemność i daje motywację do działania, bez Was ten blog by nie istniał :).

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.