wtorek, 10 maja 2016

Sal od zakładki do książki - I etap - prace


Dziękuje, ze tak dużo prac do mnie dotarło. Włącznie wzięło udział 20 osób, które zrobiły 53 zakładek.  Bardzo dobrze poradziłyście sobie z tematami. Wszystkie etapy salu będą wstawiane w galerię

Chciałam wyróżnić 3 prace:
Elżbieta K. - Kołderkowe kwadraciki i nie tylko
Cytrulina Hand Made
Karolina - Moje hobby
OTO wszystkie prace, które do mnie dotarły (jak zrobiłam gdzieś błąd, to proszę poprawcie mnie)
Home sweet home

Witaminka - kreatywny bazarek 

Elżbieta K. - Kołderkowe kwadraciki i nie tylko. 


Violka - "Robótkuję i bloguje" 

Violka - Home sweet home

Cytrulina Hand Made


Kącik szydełkowych supełków


Papier i nitki

Francesca 


Joanna - Czekając na wenę - z pasji do rękodzieła


Katarzyna - Krzyżykowe szaleństwo


Karolina S. - Bawełniane niteczki


Anna I. - Ręczne Robótki Anny


Wiktoria - Moje hafciki 


Karolina - Moje hobby


Danuta -  Słomiany zapał z haftem w tle


Terenia - Mało ale jednak coś


Myśli krzyżykiem pisane


Hafciarka 
Krokusy 

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.