niedziela, 8 maja 2016

Worek na robótki



Odkryje rąbka tajemnicy. Tamborek potrzebny był mi na worek. Tutaj wcześniejszy post. Ostatnio coraz częściej haftuje na dworze, Julek śpi, a ja nie marnuje czasu i trochę sobie xxx. Wcześniej po prostu wkładałam do plastikowej torby, która nie jest zbyt estetyczna. Wiec postanowiłam zadziałać. Teraz mam większy worek i mniejszy na muliny, aby się nie poplątały. Test worka zdany, mieści się w nim wszystko czego potrzebuję do haftowania. Woreczki nie są idealne, mogły być lepsze, gdybym miała maszynę, ale chyba nigdy na nią nie uzbieram... 


Dane techniczne: 

  • Materiał bawełniany ,
  • Muliny ariadna - dobierałm sama,
  • sznurek z kordonka, własnoręcznie pleciony,
  • wzory z internetu,
  • szyte ręcznie


**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.