poniedziałek, 20 czerwca 2016

Bajkowe zakładki - III etap SAL-u



Tym razem mam dla Was bajkowe zakładki. Jedną z Kubusiem Puchatkiem, Tygryskiem i Kłapouchym i drugą z księżniczkami Disneya. Znalazłam kawałek starej kanwy, która nie nadaje się do zrobienia z niej jakiegoś obrazka, ale na zakładki jest w sam raz. Muliny dobierałam sama, fajnie mieć zapas starej muliny, nie trzeba używać tej z numerami.  


Ktoś czytam w dzieciństwie "Poczytaj mi mamo". Ja uwielbiałam te małe książeczki, teraz Julkowi kupiłam i tradycja będzie kontynuowana :).


 Rozpoznacie wszystkie księżniczki? Wybrałam takie które najbardziej mi przypadły do gustu i takie, z którymi wiąże się jakieś wspomnienie. A Wy jakie macie ulubione księżniczki? 
Trochę się dziecinnie zrobiło :). 


**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.