wtorek, 14 czerwca 2016

Tunika średniowieczna

Teraz coś z innej beczki. 
Niedługo odbędzie się turniej średniowieczny w moim rodzinnym mieście, więc postanowiłam Julkowi uszyć strój. Będzie to jego pierwszy turniej. Ja i mój facet jesteśmy w ruchu rycerskim od bardzo dawna, no i w sumie poznaliśmy się na Grunwaldzie (największej imprezy RR w Polsce). W planach mam uszycie pełnego stroju, ale zrobię go z moją mamą, jak przyjadę.  Z maszyną i z mamą będzie szybciej i sprawniej, bo teraz szyłam ręcznie i zajęło mi to sporo czasu.

Dane techniczne:

  • len brązowy,
  • mulina,
  • ręcznie szyte,
  • średniowieczny wzór.


Tu trochę moich zdjęć z różnych rekonstrukcji, trochę nieaktualne, bo w tamtym roku po prostu nie mieściłam się w sukienki, bo to już był 8 miesiąc mojej ciąży, ale mam nadzieje, że w tym roku wszystko będzie na mnie pasować.

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.