piątek, 3 czerwca 2016

Zakładki - Ornamenty - II etap - Sal od zakładki do książki


Już wcześniej je zrobiłam, ale nie miałam kiedy je wstawić. Chyba dopadła mnie grypa żołądkowa, na szczęście Julek nie ma objawów, może to dla tego że jeszcze go karmię piersią i dostaje od razu przeciwciała. Ale ja czuje się źle, to jest najgorsze, bo nie mam siły na nic, ale chciałabym coś zrobić, działać.  Uzupełniam płyny i elektrolity i jem suche bułki i po kawałeczku gorzką czekoladę, bo na nic więcej nie mogę sobie pozwolić. Julek jakby wiedział, że jestem chora i nie rozrabia, siedzi u łóżeczku i się ładnie bawi i nie marudzi. 


Trochę udało mi się zrobić dmuchawca - efekty można poznać 



Dane techniczne:

  • kanwa o kolorze lnu,
  • czarna mulina(2 nitki)
  • filc
  • tasiemki
  • wzór z Internetu. 



Ja już zrobiła zakładki na Sal, zarówno - Motyle i Ornamenty. Mam nadzieje, że już u Was powstają ;). 



**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.