wtorek, 7 czerwca 2016

Dmuchawiec


Jest, mam, skończyłam. Ten haft nie należał do najłatwiejszych - srebrna nitka, która się plątała i wyciągała oraz pełno blackstitch'ów. Cały czas się gubiłam, bardzo ciężko mi szło, musiałam być tylko i wyłącznie skoncentrowana na wzorze, bo inaczej szybko się myliłam.
 Haft zrobiony w 13 dni. 

Dane techniczne:
  • Wymiary haftu - 18 x 13 cm,
  • Ramka - kupiona w Carrefour - 24 x 18 cm
  • srebrna nić - madera
  • blackstitch - czarna ariadna.
  • kanwa - biała, 20 ct
Mogę, chyba powiedzieć, że choroba mi odpuściła. Już mi o wiele lepiej, zaczynam normalnie funkcjonować, dopiero wczoraj wyszłam z domu, wcześniej nie miałam siły się ruszać. 
Proszę nie róbcie tego na ostatnią chwilę, bo ja potem nie mogę się wyrobić.

*************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.