poniedziałek, 27 czerwca 2016

III etap SAL-u od zakładki do książki - LATO

Związku z dodaniem przeze mnie dodatkowego tematu w SAL-u, który będzie obowiązywał przez 3 kolejne etapy, postanowiłam zrobić taką morską zakładkę.  
Konik morski przyszedł mi do głowy w czasie nieznośnych upałów, gdzie pot spływa, jak żar z nieba. 


Dane techniczne:
  • kanwa 20 ct, 
  • mulina madera,
  • srebrna nitka madera
  • filc
  • klej 
  • tasiemka

Jutro wyjeżdżamy do mojej mamy, mamy ok. 400 km do przejechania, na początek pociąg, a później z Łodzi samochodem. Z jeden strony chce mi się bardzo jechać, a z drugiej nie chce. Mam nadzieje, że dobrze zniesiemy podróż.


III etap SAL-u od zakładki do książki
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.