sobota, 25 czerwca 2016

Kolos - odsłona II - 20 dzień


20 dzień - Wiem, mało zrobiłam, ale jakoś nie mam spiny, co prawda staram się choćby kilka xxx dziennie postawić. Nie mam pośpiechu, mam na razie tylko kilka muliny i dopóki ich nie wykończę nie zamawiam pozostałych, bo chce zobaczyć ile będzie mi tak naprawdę potrzebnych. 

A powracając do poprzedniego posta, ktoś próbował i zrobił ciasto?
Ciasto jogurtowe z truskawkami




Teraz nie mam zbytnio czasu, jedziemy na wakacje do mojej mamy prawie na 2 miesiące, w międzyczasie jest jeszcze chrzest Julka i 2 turnieje. Gorący czas teraz, nie tylko nieznośnie ciepło, ale załatwiania masę spraw, zakupy i pakowania. Już wcześniej wpadliśmy na pomysł, żeby nasze rzeczy wysyłać przez kuriera i mamy zawsze rzeczy w tym dniu co przyjeżdżamy. Na prawdę nie wiem jakbyśmy mieli się z tym wszystkim zabrać, tego jest tony, oczywiście połowę zajmują rzeczy Julka.


A tu prezentuje dwa Maleństwa, który bardzo ułatwiły mi napisanie tego posta. Znając życie, pewnie się zaraz obudzi... ale teraz sza... 

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.