wtorek, 18 października 2016

Bożonarodzeniowe hafciki


Co prawda jeszcze zostało trochę czasu do świąt, ale przezorny zawsze ubezpieczony :). 
Kilka wzorków teraz czeka, aż zrobię z nich kartki świąteczne wszystkie wzory można znaleźć tutaj - klik.
Oczywiście jestem chora,  złapało mnie jesienne przeziębienie, ale się nie podaje.
Śnieżynkę zrobiłam końcówką błękitnej madeiry i dodałam od siebie koraliki. Bardzo szybko mi poszło, bardzo przyjemny wzór. 
 Choinka powstała z różnych rodzajów mulin, trochę złotej nici i białe koraliki. 
Mam gdzieś inne wzory z tej serii i tak sobie myślę, że może coś jeszcze z tego zrobię. 
 Aniołek prosty wzór, czarowna mulina i złota nić.
 Piernikowy ludek.
Szopka Bożonarodzeniowa - niebieska mulina, srebrna nić i koraliki. Srebrną nitkę i koraliki dodałam sama. 
Ty dla tych co czytają i komentują bloga. Osoba z największą ilością komentarzy dostanie ode mnie kolczykowy prezencik. Czekam do końca października;). 

Trochę moich zdjęć jesieni, ale tylko tej dobrej słonecznej i ciepłej. :)








A lisek wygląda już tak - klik. 

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

33 komentarze:

  1. I już masz kilka świątecznych :) A ja to dłubię i dłubię takie wielgachne ;) Zdjęcia świetne, mam ogromną słabość do jesiennych czerwieni..

    OdpowiedzUsuń
  2. Liska już widać :) A ze świątecznych wzorków to śnieżynka i choinka bardzo mi się podobają. Będę piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. hafty śliczne. Bardzo pogodne zdjęcia jesieni

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie - hafciki tylko czekają na święta :) Piękna śnieżynka :) Lisek rośnie cudownie. A jesień złota, taka nasza, tak cudowna :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju! Czy Ty wcale nie sypiasz? Śliczne te małe hafciki a tego aniołka czerwonego też kiedyś wyszyłam.
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada świetne hafty powstały te świąteczne super na kartki . Lisek widzę powstaje w tempie zawrotnym Śliczne fotki jesieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna słoneczna jesień :) Na wzory świąteczne już czas najwyższy, a śnieżynka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, maleńkie hafciki!
    Jesień w takich kolorach i ze słoneczkiem też uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od tych Twoich haftów zrobiło się tak świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wzięłam się za ozdoby i kartki świąteczne, ale by je pokazać muszę wpierw dokupić brakujące muliny i akcesoria :) M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne takie małe hafciki, idealne na karteczki, albo zawieszki choinkowe.
    Liska przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne obrazki :) Ja też już nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam coś małego, świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. będą świetne kartki. tęsknię za jesienią z Twoich zdjęć u mnie króluje plucha :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafciki! A i jesień piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne....piernikowy ludzik jest the best...i chociaż niebieskości nie lubię to ta śnieżynka skradła moje serce! :)
    Zdjęcia jesienne piękne! Chcę jeszcze takiej słonecznej jesieni na powrót! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będą piękne karteczki a ta gwiazdka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne hafciki.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne hafciki.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te hafciki, urocze. Jestes dobrze przygotowana do produkcji karteczek ;) A zdjęcia są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż zazdroszczę tym, którzy dostaną od ciebie kartki z takimi fajnymi hafcikami.
    Śliczny lisek się wyłania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafciki przygotowałaś sobie do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, to napracowałaś się trochę z tymi koralikami. Warto było! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No pewnie, ze tak. Zanim się obejrzymy trzeba będzie wysyłać kartki i wtedy hafty będą jak znalazł!
    Moja jesień podobna do Twojej także w aksamitkach, dzikiej winorośli, sumaku...
    Chorobskom się nie dawaj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prace świątecznie zapachniało:) zdjęcia cudne! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne hafciki, nie długo je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne hafciki. Ja również już zaczęłam przygotowania do świąt, aby nie zostać z ręką wiadomo gdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świąteczne hafciki są prześliczne, a zdjęcia jesieni bardzo piękne.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Poczułam klimat świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta pierwsza gwiazdeczka jest bardzo magiczna.
    Świeta tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  31. Super świąteczne hafciki. Bardzo podobają mi się elementy metalizowane i koraliki. Ja też uwielbiam dodawać je do swoich prac. Wtedy hafty wyglądają na prawdę zjawiskowo. Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.