sobota, 1 października 2016

SAL "Tea Time"

Biorę udział w SAL-u "Tea time" w Haftach Agaty - klik. W pierwszym etapie Agata podzieliła się wzorem słodkiego ciasta. Muszę Wam powiedzieć, że z bliska haft nie wygląda za dobrze, ale gdy się patrzy z daleka  wszystkie kolory się zlewają i tworzą piękna rzecz.
Mam nadzieje, że wytrwam w SAL-u, który trwa do czerwca 2017 r..
Już październik, więc wracam na studia po roku urlopu macierzyńskiego. W tym semestrze mam mniej godzin, niż normalnie bo jeszcze w ciąży zdążyłam kilka przedmiotów zaliczyć. Związku z moim powrotem na łono nauki, będzie mnie mniej w społeczności blogowej, już teraz chce Was przeprosić, że  nie będę mogła tak często komentować wasze cudne blogi.
Tak to jest, że jak się siedzi w domu to chce się jak najszybciej wrócić, a jak czas coraz bardziej nas przybliża, to się człowiek rękami i nogami zapiera. Życzcie mi powodzenia na studiach.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

32 komentarze:

  1. Hafcik uroczy :) Wiem jak to jest jak człowiekowi nie chce się wracać na studia. Ja zaczynam dopiero w piatek ale na sama myśl juz mi sie nie chce :( życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ,dasz radę i do nas zaglądać ...czekamy i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki smakowity hafcik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna babeczka!
    Na pewno szybko się zorganizujesz i bez problemu wszystko ogarniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft niezwykle smakowity!
    Dasz radę, trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki torcik - pożarłabym ;)
    Trzymam kciuki by na studiach było łatwo i by nowa grupa okazała się przyjazna!





    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny torcik, też taki mam :) Rozumiem doskonale Twoje dylematy, mam tak samo z powrotem do pracy, niby się cieszę, że wracam, ale im bliżej tym więcej wątpliwości. Ale zobaczysz, spokojnie dasz radę, trzymam kciuki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i wytrwałości życzymy :) M. i M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torcik wygląda uroczo i smacznie :)
    Powodzenia na studiach, dasz radę :) Najgorszy pierwszy miesiąc, a później wdrożysz się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie ciasteczko. Znam ten wzór i bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za powrót na studia :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na studiach :-) a hafcik bardzo ładnie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik, pięknie wygląda:)
    I życzę powodzenia na studiach...będzie dobrze, bo my tu hurtem trzymamy kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie osobiście cudownie się haftowało ten kawałek wzoru :) Osobiście jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super hafcik. Jakoś to wszystko ogarniesz. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  15. I smakowite ciasteczko jest =) Powodzenia na studiach! =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik śliczny. Powodzenia na studiach

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wytrwałości w SAL-u i na studiach. Dużo ci jeszcze zostało?

    OdpowiedzUsuń
  18. Och dobrze wiem co to znaczy wracać na studia, ja swoje zmagania zaczęłam już 2 tygodnie temu! Życzę powodzenia! Babeczka piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wytrwałości i z Salem i na studiach 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Pysznym torcikiem nas uraczyłaś:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszny hafcik :). Powodzenia na studiach, na pewno uda Ci się wszystko zaliczyć i wciągnąć w cały ten system pracy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny hafcik. Oj najgorsze są tylko początki a później to już się Ada wprawisz. Powodzenia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciastko wygląda bardzo apetycznie :) Życzę powodzenia na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasteczko wygląda bardzo apetycznie:) powodzenia na studiach! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Studia też szybko zlecą, sama zobaczysz :) Wiem co mówię. Ciacho wygląda pysznie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze pozytywnie zaskakujesz! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wychodzi :)
    Sama jestem na 6 obrazku, a inny z tej serii mam już cały
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.