piątek, 7 października 2016

Zakładki - SAL - KOTY, PSY i Jesień



To już kolejny etap mojej zabawy i nie mogło zabraknąć też mojego wkładu. Jak już zauważyliście psiakowa zakładka jest pobrudzona klejem, muszę coś naszyć na nią, ale teraz nie mam czasu. Później coś wymyślę.

Moja interpretacja jesieni - 3 różnokolorowe liście klonu.


Dane techniczne:

  • różne skrawki kanwy 
  • muliny różnego typu z moich zapasów
  • filc
  • tasiemki
  • klej uniwersalny 
  • kanwa plastikowa 
Ty dla tych co czytają i komentują bloga. Osoba z największą ilością komentarzy dostanie ode mnie kolczykowy prezencik. Czekam do końca października;). 


***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

27 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki. Te listki chyba najbardziej mi się podobają.
    Ja też miałam kiedyś problem z klejem. Wyhaftowałam bombkę, którą chciałam przykleić do kartki świątecznej i niestety klej zepsuł cały efekt. Teraz używam innego kleju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładki! listki i kotek na plastikowej kanwie:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi podobają się najbardziej pieski, ale to pewnie dlatego, że jestem wielbicielką tych pupili! ;)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek z ogonkiem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakładki zrobiłaś:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakładki , mnie się najbardziej podoba kotek na plastikowej kanwie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki, moje serce skradł kotek na plastikowej kanwie :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieski skradły moje serce, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie podoba się kotek z ogonkiem jako zakładka do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, zakładek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardo ładne zakładki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Koteczek na plastikowej kanwie jest przekochany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wzorki wybrałaś na zakładki. Mnie najbardziej ujął kot z zielonymi oczkami :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Koteczek z zielonymi oczkami jest super😀 Przyklejałaś z drugiej strony filc?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakładki.Czarny kociak rządzi ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakładki.Czarny kociak rządzi ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładeczki są superanckie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladne projekty. W sam raz na moje hafciarskie umiejetnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie urzekł ten kociak na plastikowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten maleńki kotek jest przesłodki! :) Fajna inspiracja dla uczestniczek zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, jestem oczarowana! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.