wtorek, 11 października 2016

Renifer


Obiecałam to pokazuje :).
Dziś mogę już Wam przedstawić mojego renifera. Sam haft zrobiłam w tamtym tygodniu, ale nie wiedziałam do końca jak go wykorzystam. Nie chciałam go wsadzać w ramki, trochę po główkowałam i oto powstało.


We wzorze zmieniłam:




  • trochę "powiększyłam" rogi i dodałam złotą nitkę (2 nitki białej muliny + 1 nitka złotej)
  • dodałam koraliki
Wybaczcie za jakość zdjęć, ale pogoda nie sprzyja ich robieniu. Jest szaro i ponura jak wieczorem.

Dane techniczne:

  • kanwa, chyba 16 tc, 
  • 3 kolory muliny 
  • haftowałam 2 i 3 (renifer) nitkami 
  • grupy czerwony filc
  • cienki czarny sznurek
  • białe i przezroczyste koraliki do haftowania
  • klej 
  • drewniane śnieżynki
  • 6 koralików szklanych (biały, zielony i czerwony)
  • gruba tekturka
  • złota nitka
Przygotowanie:
  • ukończony haft naciągnęłam i przykleiłam na grupą tekturkę,
  • z tyłu doszyłam sznurki z gwiazdkami oraz sznureczkiem,
  • wycięłam koło z filcu
  • skleiłam filc z haftem

Ty dla tych co czytają i komentują bloga. Osoba z największą ilością komentarzy dostanie ode mnie kolczykowy prezencik. Czekam do końca października;). 


***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

49 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na oprawę! Podobają mi się te zwisające śnieżynki - taki świąteczny łapacz snów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się zrobiło świątecznie :)
    Mnie też spodobał się pomysł na oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny obrazek, idealny do powieszenia na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta tuż, tuż... widać, że ktoś tu wziął się solidnie do roboty w kwestii ozdób świątecznych. Trzymaj tak dalej Adrianno, M. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rozwiązanie wykończenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ozdoba świąteczna Ci wyszła, faktycznie przypomina trochę łapacz snów :) Bardzo ładny haft, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jest niesamowity! Piękna świąteczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zawieszka. Będzie wspaniałą ozdobą na święta! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO ŁADNA I EFEKTOWNA ZAWIESZKA . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta czerwona obwódka dodaje efektu:)
    brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny początek dekoracji świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Renifer elegancik;) Podoba mi się.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się wykończenie haftu, wyszła świetna ozdoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zawieszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna świąteczna śnieżynka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe wykorzystanie i piękne wykonanie - możesz być dumna z takiej ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to sobie wymyśliłaś :) Zmiany w hafcie bardzo trafione, powstała śliczna, świąteczna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna świąteczna ozdoba, bardzo ładny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała praca, pomysłowo oprawiona! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ma pierwszy rzut oka wygląda całkiem jak na tamborku. Bardzo pomysłowy sposób na oprawienie.
    A sam haft przepiękny :* a te gwiazdeczki tylko dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wykorzystany haft :) Trochę w stylu łapacza snów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ada swietna praca pięknie wyszyte i oprawione i bardzo podoba mi się ten wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Powstała super zawieszka i pomysłowo wykończona:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny haft. No i super pomysł na jego wykończenie. Bardzo podobają mi się te śnieżynki na sznurku. Podejrzewam, e Julkowi te si podobaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wykorzystałaś swój haft. Tak świątecznie już się u ciebie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i tak wygląda ciekawiej niż w ramce. Super pomysł tymi gwiazdeczkami. Faktycznie przypomina łapacz snów 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności Adrianko :) Bardzo pomysłowa i śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po prostu cudeńko! Gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna oprawa renifera - wyszła śliczna ozdoba świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa oprawa, będzie piękną ozdobą na święta.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przywodzi mi na myśl łapacze snów. Ładny świąteczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyszedł, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Renifer wprowadza nas już w magiczny klimat Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Elegancka i szykowna praca, podziwiam i gratuluję 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kartki będą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Już czuję święta w powietrzu :) Pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I powstała fajna ozdoba ;) Taki lapacz dobrych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękną ozdobę świąteczną przygotowałaś. Super pomysł na oprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kapitalna praca! Podoba mi się, te śnieżynki i koraliki super dobrałaś, 2 zielone, jeden czerwony, boska dekoracja na święta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.