poniedziałek, 10 października 2016

VI etap SAL-u "od zakładki do książki" i VII etap


Teraz powinna Wam podać dwa tematy do VII etapu, nie zrobię jednak tego. Postanowiłam, że na miesiąc  zawieszam SAL. Muszę trochę uporządkować moje sprawy związane ze studiami. Przepraszam Was bardzo, że teraz VII etapu nie będzie, ale już teraz możecie robić jesienne i zimowe zakładki i w następnym miesiącu przysłać mi linki do Waszych postów.

Nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam coś niecoś na blogu, mam nadzieję, że teraz się bardziej podoba. Skończyłam już renifera, może jutro go zobaczycie, jak tylko starczy mi czasu.

VI etap -tematy - KOTY, PSY i JESIEŃ
Kochane naprodukowałyście wiele wspaniałych zakładek, ale postanowiłam wyróżnić, 3 prace, każda z innego tematu:


A teraz reszta pięknych zakładek:
Tutaj można zobaczyć całą GALERIĘ - klik


Jeszcze raz Was przepraszam, za tą miesięczną przerwę.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

22 komentarze:

  1. Piękna galeria zakładek!
    Teraz tylko dobra książka, fotel, kocyk i ciepła herbatka/kawka i można czytać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało, jak potrzebny miesiąc przerwy na załatwienie swoich spraw to my poczekamy :-) A jesienne i zimowe zakładki można robić do przodu. Powodzenia na studiach !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój komentarz przepadł w kosmosie...
    Piękne, różnorodne zakładki :)
    Ja się cieszę z przerwy, muszę się na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu muszę przygotować. W grudniu też mało czasu będzie....
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są wspaniałe!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zakładki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa dla wszystkich uczestniczek zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy umiałabym skupić się na czytaniu książki, posiadając tak piękne zakładki:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne prace, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacna galeria pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstały piękne zakładki, a przerwa nie zaszkodzi a może nawet zaprocentuje:) pozdrawiam ciepło i powodzenia na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace :) Bardzo fajne są filcowe zakładki z kotami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I mamy bohatera - czarnego kota, który pojawił się aż 6 razy :)
    Ogarnij swoje sprawy a potem do nas wróć z SALem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace, dziewczyny zachwycają! Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny dały czadu :-) Pomysły świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace, wspaniałe inspiracje do działania! Super, że organizujesz taką zabawę, jest czym się zachwycać:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super galeria, piękne zakładki powstały szczególne te kocie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria. Jakie różnorodne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! Ten filcowy pies i kot mi się spodobały najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.