sobota, 22 października 2016

Kolczyki po raz kolejny

Witajcie Kochane po raz kolejny chciałabym Wam pokazać, co udało mi się naprodukować, od czasu ostatniego postu z biżuterią - klik. Teraz zabieram się za bransoletki.
Oj nienawidzę takiej pogody, gdzie nie wiadomo, która godzina czy to rano, czy już się ściemnia. 
1.  Kolczyki wykonane z lawy wulkanicznej i piasku pustyni.
2. Nakrapiane koraliki w kolorach: granatu, niebieskiego i przezroczystego.
3. Ptaszki z fioletowymi szklanymi koralikami, 
3. Kolczyki sprężynki z czarnymi koralikami.
4. Grzybki 
5. Koral z listkami.
6. Szklane czarne koraliki z turkusem. 
7. Czerwone kwiatki z masy perłowej. 
8. Pomarańczowo - niebieskie koraliki, kolczyki długie.
9. Kolczyki z opalami i fioletowymi czaszkami. 
10. Szare i białe koraliki.
11. Turkus afrykański
12. Zdjęcie, nie oddaje tak koloru koralików, na żywo są bardziej fioletowe.
13.Szklana koraliki: przezroczyste i niebieskie. 
14. Czaszki i zielonymi koralikami.
15. Kolczyki małe z żółtymi koralikami.
16. Torebeczki.
16. Szklane koraliki w odcieniach brązach. 
17. opale.
18. Niebiesko - białe koraliki. 
19. Klucze.
20. średniej wielkości turkusy. 
21. Jadeit z czarnymi koralikami. 
22. Buteleczki z motylkami.
23. Listki z piaskiem pustyni. 
24. Koraliki ze szkła weneckiego.
25. Koraliki - turkus i ceramika.

Mam nadzieje, że przebrnęliście do końca.
Pozdrawiam serdecznie.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

24 komentarze:

  1. Zwariowałam! Taka ilość! :)Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) najbardziej podobają mi się te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te że sprężynami ;) A z buteleczkami nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja nie mogę....tez buteleczkami są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja kolczyków. Co jedne to piękniejsze. Odnośnie pogody mam to samo. :) śpię do południa, bo mam wrażenie, że dopiero świta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow Kochana jestem pod wrażeniem ilości, cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała wybierać najładniejsze, miałabym probem:) Superowe kolczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że dobrnęłam i po drodze tyle pięknych kolczyków obejrzałam. Każda para inna, każda piękna - brawo!!!
    Pogoda??? Też nie lubię jesieni! Po co komu tyle deszczu i te szarości i ciągle ciemno. Brrrr ..... aby do wiosny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jesienne kolczyki obrodziły :) Piękne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są!
    Niedługo sklep otworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, widzę że kolczykowe szaleństwo kwitnie ;) Podziwiam pracowitość i efekty.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ich naprodukowałaś :) Świetnie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega kolekcja! Wpadły mi w oko te pierwsze -ciekawie wygląda połączenie lawy wulkanicznej z moim ulubionym piaskiem pustyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo niezłą ilość naprodukowałaś :).

    Jest wśród nich kilka perełek :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Toż to już cała produkcja kolczyków...jeszcze troszkę iżycia nie starczy ,żeby w każdych pochodzić ;)
    Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze, turkus afrykański i opale naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buteleczki z motylkami oraz klucze skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla każdego coś się znajdzie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały zbiór, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcja rośnie w siłę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.