sobota, 29 października 2016

Świąteczne hafciki



Witajcie!
Moja kolekcja hafcików się powiększa, które przeznaczę są na kartki świąteczne. Jeszcze tylko kilka i zabieram się za robienie kartek.  Zrobiłam 9 wzorów na dwóch kanwach w odcieniu lnu. Na większej kanwie wyszywałam 3 nitkami, a na mniejszej 1. Kończą mi się przygotowane wzory, znowu pół dnia spędzę na szukaniu odpowiednich wzorów, a później z 30 wybiorę góra 3.
 Czerwona gwiazdka - 1 nitka
 Niebieska śnieżynka - 1 nitka
 Święta Rodzina - 1 nitka
 Aniołek - 1 nitka
 Bałwanek z ptaszkiem i serce - 3 nitki
 Renifer - może Wam coś mówi, bo pochodzi ze wzoru, który już robiłam.
RENIFER - KLIK.

 Aniołek z gołąbkiem - 3 nitki
 Świąteczny ptaszek - 3 nitki
Szopka bożonarodzeniowa - 3 nitki

WSZYSTKIE WZORY ZNAJDZIECIE TUTAJ - KLIK

Dla tych co czytają i komentują bloga. Osoba z największą ilością komentarzy dostanie ode mnie kolczykowy prezencik. Czekam do końca października;)
A tutaj wcześniejsze hafciki - klik.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

38 komentarzy:

  1. Śliczne wzory, a na kartkach na pewno będą jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą śliczne karteczki z tymi hafcikami - takie od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wzorki:) Czekamy na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zabrałam się za pocztówki. Najwięcej czasu zajmuje chyba znalezienie wzoru i kolorów muliny:)
    Piękna ta czerwona gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki zrobiłaś, na pewno będą się ślicznie na kartkach prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne :) I jak ich dużo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te wzorki, ja przymierzam się do haftowania tego ptaszka w czapce :) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne mini hafciki, ten z bałwankiem chyba najbardziej wpadł mi w oko ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pracuś z Ciebie. Piękne hafciki, aż trudno wybrać najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne hafciki, czekam na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafciki, cudne są te gwiazdki :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ada są świetne te wzorki, będę śliczne kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne maleństwa, będą ładne kartki

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że do robienia kartek jesteś w pełni przygotowana. Hafciki urocze, a numerem jeden jest aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli przygotowania do świąt idą pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafciki. Ciekawa jestem efektu na kartkach 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się dużo pięknych kartek świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty, to masz chyba jakąś igłę "torpedę" ;).

    Fajne hafciki. Ptaszek, to mój numer jeden :).

    Też tak mam z szukaniem wzorków. Pełno zgram, a po selekcji zostaje kilka :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te hafciki :) Może tym razem na kartkach znajdą się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super hafciki juz widze jak pieknie beda wygladac na twoich karteczkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty , sporo będzie kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne :3 Haha na początku myślałam, że tamten aniołek to arbuz XD haha czas zmienić okulary.

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem pokażna baza do kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzdycham do maleńkich hafcików. Może się skuszę na zrobienie jakiegoś z Twoich pięknych propozycji... Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te hafciki, uwielbiam takie drobiazgi. U Ciebie również wszystko takie dopracowane w szczegóły. Widać ,że kochasz haftować, to widać i czuć. Aż miło się ogląda :) najbardziej urzekł mnie jelonek, bałwanek, aniołki, gwiazdy ... oj tam - WSZYSTKO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super hafciki powstały! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne hafciki, niektóre takie typowo retro!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lepiej zacząć wcześniej niż potem narzekać, że mało czasu. To teraz czekam jak je zagospodarujesz ;)

    Ps: Właśnie skończyłem czytać Twój blog ;) Cofalam się, cofalam i nagle "bum", koniec hehe. To jeszcze dodam podsumowując, że z całego serduszka życzę Ci maszyny do szycia, to by dopiero Juleczek miał uszytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo super hafciki świąteczne! Swoją drogą, jak Ty tak szybko haftujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna kolekcja się tworzy :). Już nie mogę się doczekać świątecznych kartek z nimi w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.