piątek, 14 października 2016

Curled up animals

Dzisiaj będzie krótko i zwięźle. Przez przypadek trafiłam na te wzory i od razu mi się spodobały i postanowiłam je wyszyć.  Jest to seria 4 śpiących zwierzątek. Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrobić.

Ten lisek jest podobny do moich śpiących lisów - klik.

________________________________________________________
Już za sobą mam najtrudniejsze. Rys już mam, pozostało już tylko wypełniać. Trochę ciężko się go wyszywa, bo kolory we wzorze są zbliżone i muszę pracować z lampką, aby odszyfrować symbole.

________________________________________________________
Dopadło mnie przeziębienie, ale nie tracę czasu w łóżku i robię parę xxx.
Tym razem kolor biały :)
Tak na szybko następny kolor
Już połowa z liska skończona. Zaczyna mi brakować mulin, chyba czas przejść się do pasmanterii.
Teraz dwa kolory, to już chyba będzie ostatnia odsłona przed finałem.
Lecę, biorę się za listki :)
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

35 komentarzy:

  1. Wow będzie cudo!! Trzymam kciuki i życzę miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te zwierzątka, powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście lisek jest podobny do poprzednich lisków. Ciekawa jestem jak wyglądają następne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, jak będą wyglądać wyszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł :) Takie zwierzaczki wyglądają rewelacyjnie, a efekt końcowy dopiero będzie się ciekawie prezentował, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesienne klimaty - bo pasują do aury za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy to i mnie przypadł do gustu mimo że jestem bardzo wybredna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia zapowiada się fajna seria
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O wybrałaś te śpiące zwierzątka co wpadły mi w oko. Ja niestety nie mam czasu je haftować ale chętnie będę podziwiać u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze motywy,czekam z niecierpliwością na finał,trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te zwierzątka, może też kiedyś się na nie skuszę jak będę miała więcej czasu :) M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia i wytrwałości w realizacji postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urocza seria :) Czekam na śpiące zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wyjdą Ci ładne rudaski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny, miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiadają się piękne hafciki, ciekawa jestem wszystkich, wiec czekam cierpliwie, aż wszystkie wyszyjesz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zwierzaki się zapowiadają :) powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia! zwierzak będzie super:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki by udało się wyszyć wszystkie zwierzątka, zapowiada się fajny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisek będzie super :).

    Ciekawa jestem pozostałych zwierzaczków. Jak i tego jak je wykorzystasz :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodki lisek:) Ciekawe jakie zwierzątko będzie następne?

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz wyraźniej, coraz piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny lisek :) Przyjemnego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy jest ten śpiący lisek. Czekam na kolejne odsłony tych śpiących zwierzaczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już widać, że to będzie lisek, Ślicznie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.