poniedziałek, 3 października 2016

Renifer

Dzisiaj nie typowo będzie bardzo krótki ekspresowy post. Chce Wam pokazać nad czym będę pracować przez kilka dni.  Bardzo spodobał mi się ten wzór, a że kanwę miałam i muliny, raz dwa narysowałam krateczki. Kanwa naciągnięta na tamborek już czeka na pierwszy xxx. 
Ty dla tych co czytają i komentują bloga. Osoba z największą ilością komentarzy dostanie ode mnie kolczykowy prezencik. Czekam do końca października;). 

Wzór - w moich zbiorach na fb - klik. 
___________________________________________________
EDIT
2 dzień - czerwony i zielony kolor zrobiony teraz tylko został biały :).

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

29 komentarzy:

  1. No i pięknie. To już taki zimowo - świąteczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapachniało świętami! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wzór :) Czekam na zdjęcie gotowej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzór. Trzy kolory, to pewnie pójdzie szybko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek!
    Czekam na xxx...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzorek �� gdzie taki można nabyć ? Uwielbiam święta i wszystko co z nimi zwiazane.pozdrawiam serdecznie �� ⛄❄ ⭐ 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://web.facebook.com/hafciarkablog.blogspot/photos/?tab=album&album_id=1681071375438793

      Usuń
  7. Z niecierpliwością czekam na gotowy haft. Lelonko-reniferki zawsze są mile widziane :) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podoba mi się ten wzorek :) Pewnie szybko się z nim uporasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację wzorek śliczny i szybki :) Ciekawa jestem jak go oprawisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wzór zwrócił też moją uwagę :) może w przyszłości wezmę się za niego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że motywy świąteczne poszły już w "ruch". Uwielbiam takie klimatyczne wzory, miłego wyszywania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas taki się zrobił, że nie dziwi tematyka haftu. Zbliża się zima...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny reniferek - wzór niezbyt skomplikowany, szybko wyszyjesz i voila - już masz coś bożonarodzeniowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się śliczny, świąteczny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny reniferek) Będzie świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. No i będziesz miała jedną ozdobę świąteczną więcej w domu.
    p.s. Pytałam się już Danusi, odnośnie malowania znaków na kanwie, a ty czym malujesz, żeby potem dało się sprać?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny wzór :) Ciekawa jestem efektu końcowego. Ale! Z Twoim ekspresowym tempem, za niedługo pewnie zobaczymy koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super będzie - powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wybór :) Też już kiedyś wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, chciałam zapytać cię o materiał? Co to za tkanina? Jak ognia boję się lnu, a to twoje ma podobny kolor i dziurki też ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kanwa,ja wygrałam ja w Candy,wydaje mi się ze można podobną kupić w hobbystudio

      Usuń
  21. świetny jest ten wzorek , będzie cudny obrazek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ten świąteczny hafcik,ciekawe jak go wykorzystasz.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajny wzorek :) świąteczny s, sama nigdy nie robie bo nie wiem jak wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam zdolne łapki i czekam na efekt końcowy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.